GyroChuck
Reaction score
227

Profile posts Latest activity Postings About

  • trên mặt lộ ra sự nghi hoặc, Hàn Thạc vóc người nhỏ gầy, tốc độ cực nhanh cũng không có gì quá khó tưởng tượng, nhưng không ai cho rằng một người có vóc dáng nhỏ gầy như vậy, lại không tu luyện đấu khí mà có thể cùng Đan Ni Nhĩ so khí lực.
    Hoc ke toan tai bac ninh
    Khóa học kế toán cho quản lý
    trung tâm dạy kế toán tại tphcm
    rattan living room set
    mu private
    nhạc sàn cực mạnh
    Mà ngay cả Đan Ni Nhĩ cũng bị câu trả lời của Hàn Thạc mà ngây người một hồi lâu,sau liền cuồng tiếu nói:” được ,được, ngươi tự mình muốn chết, không oán được ta!”
    Thân thể cường tráng và lực lượng cuồng mãnh luôn là vốn để Đan Ni Nhĩ kiêu ngạo, nhờ vào nó mà hoán đổi kim tệ
    Hi Chuck
    Have a couple questions if you have time. I'm a SEL Private Pilot 180 TT and 120 PIC and was reviewing the FAA regs for a Private and Commercial gyroplane rating and it almost seems that the hours are the same. Can you confirm that. Are there any DPE's that can give check rides for gyro for private or commercial? What does a CFI need inregards to giving instruction for a private or commercial in gyro can you recommed one? Are you able and do you have a 2 seater. I live on the west side of Elgin near were the old Elgin Airport used to be?
    Reason for the questions by this time next year would like to get CFI for Gyroplanes and then train future Private/Commercial pilots toward there license and then in a few years become a Faa DPE for Private and Commercial Gyroplane checkouts.
    Not sure if my thinking is correct and any help you could give would be great.
    Thanks John Zimmerman
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top